white widow

Jag hatar att du inte ser mig,
jag hatar hur du ljuger,
jag hatar hur du sviker,
jag hatar hur du går bak min rygg,
jag hatar att du leker med mig,
jag hatar att du inte rör mig,
jag hatar att du gnäller,
jag hatar att du ger mig skulden,
jag hatar att du knarkar,
jag hatar när du försvinner,
jag hatar när du skriker,
jag hatar när du sover,
jag hatar när du skrattar åt mig,
jag hatar dina undanflykter,
jag hatar dina löften..

Men mest av allt hatar jag dina förlåt,
ditt leende som får mig att smälta..

Jag hatar att jag älskar dig så mycket att jag skulle kunna dö  för dig..


jag hatar att du ena dagen älskar mig mest av allt,
när du nästa dag vill flytta..

Jag hatar att inte kunna planera framtiden med dig,
för jag vet inte ens vet om du finns..

Jag hatar närdu kysser mig så att jag känner mig speciel,
när du nästa dag säger att du inte älskar mig..

Jag hatar dina svar på mina frågor,¨
du säger bara "jag vet inte"..

Jag hatar den bubbla du lever i,
att du inte ser oss som finns för dig..

Jag hatar att du får mig att hoppas,
när du i nästa stund suddar ut allting..

Jag hatar att du inte kan säga förlåt,
även om det inte betyder något lämgre..

Jag hatar när du inte förstår hur jag mår,
att du blundar när jag gråter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0