Ups and downs

Upp och ner var det i pillerträsket.
Upp och ner är det under avvänjningen.
Upp och ner är det efter att ha slutat.¨

Ja vad ska jag säg?
Vissa dagar är det bara så jobbigt.
Vissa dagar är han bara såååå egocentrisk och egoistisk.
Andra dagar är han hur go som hellst.


Men mest är han nere, riktigt jävla söder.
Samtidigt som jag tycker riktigt jävla synd om honom som måste gå igenom detta så tänker jag :
"ja men det är biverkningarna efter allt ditt roliga, skyll dig själv"

Men jag kämpar på, jag finns här, dag som natt så står jag vid hans sida och.... Hoppas


Önskar bara att jag hade en axel att gråta ut emot, att någon tog mig i sin famn när jag är rädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0