hatar!

du ber om mer än du kan få,
långt mer än du kan nå,
du har ett temprament för två,
och kan aldrig få nån ro,
när en annan ser på dig,
så tror jag du går från mig,
och faktiskt ofta var det du som var kall,
mina tårar väckte ditt samvetskval,
och även jag din bäste vän,
har du sårat om igen,
mörkret samlas inuti,
hur blind kan man bli,
nu är du ledsen för vad du gav,
för allt det där du sa,
du menar inte allt du gjorde jämnt,
du önskar det var glömt,
mina krafter räcker långt,
fast du gjort mitt liv så trångt,
du är ännu full av fel,
dom gör dig tvär och stel,
när jag vaknar väntar jag på svar,
o jag grät igen,
varför blir jag kvar?


Jag hatar att jag älskar dig, och jag hatar dig så att jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Jinet

Hejsan! :)



Vilken fin blogg du har <3



Hur mår du idag då ? <3

2009-03-01 @ 14:29:56
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Hjälp till självhjälp

Hej!



Hamnade här lite spontant, via en annan sida.

Utifall du inte redan känner till det, vill jag i all välmening tipsa dig om att det finns 12-stegsgrupper även för anhöriga till missbrukare av olika slag.

Där finns massor av erfarenhet, styrka och hopp, vilket varit till stor hjälp för många anhöriga, mig själv inkluderat.



Titta t.ex. på http://www.nar-anon.se eller www.acoa-sverige.org .



Hoppas du finner något tilltalar dig.



Vänligen,

P.

2009-03-05 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0