morning has broken


Vaknade nyss.
Hans rus sedan igår sitter fortfarande i.

Bad honom gå härifrån och inte komma hem förrän han är normal.
Men egentligen vill jag ju att han ska stanna så jag vet var han håller hus.
Jag vet ju att han inte kan gå hem till någon normal, för dem jobbar.
Så då blir det att han går hem till X eller Y och då vet jag hur det slutar.

Hur mycket ska jag klara av?
Den enda han springer runt och gormar efter är var han har lagt sitt fenazepam.
Det är liksom det som är viktigast för honom.

Han ser inte mig, jag är helt osynlig.

Igår var han totalt borta, han vaknade igen efter att ha somnat i soffan.
Då började han svamla en massa.
Han somnade sittandes var tredje minut.
Ramlade runt in i väggarna.
Trodde att en brudskiva var ett glas så han försökte dricka ur den!

Men det värsta var att han skyllde på att han va bara trött.
Han hade inte tagit något.
Fast jag visste och hade sett när han tog morfin, xanor och valium så förnekade han det.

Och det gör så jävla ont.

Tänkte bara "när jag vaknar imorgon så är allt bra, då är han normal igen"
Men det är inte alls bra, han är inte alls normal.....



Och nu vet jag inte var han håller hus


Kommentarer
Postat av: belle

Du tycker synd om dig själv, jag fattar. men vafan, ta dig i kragen, börja leva ditt liv istället för att sitta som en jävla barnpassare på en kille som inte kan ta tag i sitt liv och håller på att bryta isär er två och framför allt trycka ner till till max..



inse faktum, han måste hjälpa sig själv! Den enda lösningen! Jag säger detta för jag vet precis hur de är själv!

2008-10-17 @ 22:13:58
URL: http://bellso.blogg.se/
Postat av: LLOJDEN

fattar ej varför du beklagar hur han beter sig i en blogg på internet, ta för helvete å dra ut internet sladden ta ditt barn med dig och flytta annars bo kvar å håll käft

2008-12-08 @ 18:35:21
URL: http://stoffelito.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0