barnet


Jag mår så fruktansvärt dåligt!!!!

Igår när jag kom hem kröp han omkring på golvet så borta han var.
Min lilla son som han lovat att passa medan jag var i affären låg klarvaken på sitt rum.

När ska han sluta?
Han lovade ännu en gång att allt ska bli bra.
inatt höll han till och med om mig.
Även om jag var vansinnigt arg, upprörd och förbannad så kändes det skönt.
Så otroligt varmt och skönt med närhet för en gångs skull.

Jag skriker efter kärlek, ömhet och värme.
Hela min kropp hugger i sig minsta lilla den kan få.
Mitt lilla hjärta är så uttorkat, helt skrumpet som ett russin.
Helt urkrysst till sista droppen kärlek ran ur..

Jag har gett och gett och gett..
När ska jag få tillbaka??






Kommentarer
Postat av: lotta

om du inte tänker på dig själv så tänk på din son du har ju tydligen valt ett själdestruktivt liv ,men har din son några valmöjligheter?Tycker du inte att ni är värda lugn o ro men i detta läge du nu befinner dig i så lyssnar du inte på nån inte ens på dig själv.man ska tydligen långt ner i botten för att klättra upp,börja klättra om inte för din son

2008-11-28 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0